Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp56lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 18 sierpnia 2009.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Informacje zamieszczone w postaci załączników lub artykułów, które nie są dostępne cyfrowo w całości, ponieważ zostały opublikowane przed 23-09-2018 r.
- Informacje o sprawozdaniu finansowym są dostępne na stronie BIP CUWO
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 11 maja 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Włodzimierz Kurek
- e-mail - kontakt@sp56.elodz.edu.pl,
- telefon - 42/ 651-69-15.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Na teren Szkoły wchodzi się przez wejście główne od frontu budynku z lewej strony. Z boku wejścia ewakuacyjne.
Do drzwi wejściowych prowadzi 5 schodów, po lewej stronie zrobiony jest podjazd dla wózków, ale jest on stromy i wymagana jest pomoc osoby drugiej.
Po pokonaniu 5 stopni po prawej stronie znajdują się metalowe drzwi prowadzące do niewielkiego przedsionka gdzie znajdują się krzesła dla oczekujących rodziców, na końcu po lewej stronie mała oszklona dyżurka, w której są pracownicy obsługi i udzielają informacji lub kierują do Dyrekcji lub sekretariatu, oraz drzwi do gabinetu Dyrektora.
Na wprost drzwi wejściowych znajdują się kolejne oszklone drzwi, które są zamknięte i pilnowane przez osoby dyżurujące.
Wchodząc na teren szkoły należy wpisać się w zeszycie wejść. Po przejściu szklanych drzwi po lewej stronie znajduje się sekretariat, stołówka oraz świetlica. Na wprost korytarz prowadzący na salę gimnastyczną. Po prawej znajduje się gabinet, pedagoga psychologa, pielęgniarki, toalety oraz sale lekcyjne.
Toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Budynek składa się z 4 kondygnacji - piwnicy, parteru oraz 2 pięter. Aby dostać się na każde piętro należy pokonać schody umieszczone po obu stronach korytarza. W budynku - brak windy.
Możliwość korzystania z tłumacza języka migowego w sekretariacie, natomiast jest brak pętli indukcyjnych
Dyrektor placówki wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym w szczególnych przypadkach.
Przed szkołą parking ogólnodostępny z niewielka ilością miejsc parkingowych bez wydzielonego miejsca dla osoby niepełnosprawnej.
Na terenie Szkoły parking dla pracowników.